Ny dag - Nya bekymmer.

Egentigen så hade inte rubriken någonting med detta inlägg att göra men jag fick rubrik-torka.
Klockan är nu 11:32 och solen lyser, precis som vanligt. Men trots denna oförståliga värme här i Sverige så hade jag inte haft något som helst emot att ta en tripp till Turkiet,Thailand eller något annat skönt och varmt land. Det hade inte vart så dumt men det finns två problem med det här.

  1. Jag har aldrig flugit i hela mitt liv på grund av rädsla. 
  2. Ekonomi behövs och jag har ingen över huvud taget
Så jag får väl helt enkelt nöja mig med vad Sverige har att erbjuda en dam som mig för flyga till något annat varmt land kommer inte på frågan, inte just nu iallafall.

Men jag tänke försöka glödja er med en tävling snart här i min blogg och jag hoppas ni tycker det ska bli kul iallafall.

NEJ nu ska jag väcka min pojk . Återkommer senare. Stay tuned for more updates later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0