JUST ANOTHER STALKER VICTIM #1

Värme,värme,svett och ännu mer värme - Det är så man kan beskriva gårdagen på bästa sätt med få ord.
Det är bara APRIL men med den här temperaturen så kan man ju tro att det är långt in på sommaren och om det är så här varmt nu så vill jag bannemig inte vet hur varmt det är när den riktiga sommaren kommer för blir det varmare än så här så flyr jag landet till något annat tufft och kallt land. Något i stil med Grönland kanske? Men har iallafall varit ute en HEL DEL idag och njutit samtidigt som jag pinats igenom den här überlånga dag med skavsår och svett.
Har iallafall bakat lite nu och det känns skönt eftersom att jag och Simon ska ha myskväll imorgon.

FÖR DIG SOM INTE VET:
Simon är den lycklige som fångat mitt hjärta och han är den jag är mer än lyckligt förlovad med.
Killen som ställer upp i ur och skur och han som alltid bara finns där när man behöver honom.
Vi har varit ett par i många månader nu och det har funkat lika bra hela tiden från första dagen vi träffades tills nu. Äkta kärlek? - JA!
Vi bor iallafall ihop och
bla,bla,bla - Onödig info och jag ska inte tråka ut Dig.
P L U S  att du säkert fattade att han var allt det där redan när jag skrev "myskväll"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0